HTML

Rádiós Angyal

Kicsit későn tudtam meg, hogy létezik, de belevágtam. Reményeim szerint én leszek a Vodafone Főállású Rádiós Angyala. Az infók itt és most

Friss topikok

  • Supzoli: Sok lehetőség van ebben a rádiós projektben, várom a további infókat. barátsággal Zoli (2011.07.03. 21:16) Norbi! Norbi! és a Rádió :)

Linkblog

Telefon

2011.07.06. 00:25 pt95

Ma próbálgattam a telefont, mit lehet vele felvenni és milyen minőségben.

Most egy Gt540 van, okoska és egész jó minőségű a felvétel. Nem sokkal rosszabb, mint amikor diktafonnal dolgoztunk külön mikrofon nélkül. Szóval ezzel nem lesz probléma. Mondjuk nyilván még nem mindenki rohangál okostelefonnal, de régebben egy Sonym volt,ööö igen, V640, az kifejezetten jó minőségben rögzített. Na mindegy , ha elindul a dolog, egy délutánt szánunk majd arra, hogy a csoportban mindenkinek kipróbáljuk mit tud a telefonja. Arra is gondoltam, hogy mivel nem feltétlenül a belvárosi jólmenő iskolákba fogunk járni, sőt nem is ezt a vonalat szeretném igazán erőltetni, szóval szereznünk kell majd jó sok diktafont, már nézegettem pályázati forrásokat, látok egy két dolgot ami bejöhet. A másik, hogy meg kell keresnünk majd pl. a Voda-t, ha már úgyis angyal leszek, hátha egyszerűbb lesz és olcsó telefonokat remélem szívesen adnak. Sőt, nem is kell feltétlenül újnak lennie, ha jogilag megoldható akár a visszahozott- beváltott is jó lenne még erre a kis utóéletre. :)

A telepítések, kábelek, programok nyilván elég sok munkát fognak adni, de szerintem nem lesz vészes. Amúgy is szeretem az ilyen feladatokat. Ahogy kérdezősködtem, itt a környékünkön az összes iskolában van informatika terem, szóval hely már lesz.

Jó lenne azokat is valahogy bevonni, akiket nem hoz lázba az iskolai elfoglaltság. Már gondoltam mini fesztiválokra, flash-mob féle hirtelen dolgokra, csak kicsit újítva rádiósan.

Meglátjuk....

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://radiosangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr963043060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása