HTML

Rádiós Angyal

Kicsit későn tudtam meg, hogy létezik, de belevágtam. Reményeim szerint én leszek a Vodafone Főállású Rádiós Angyala. Az infók itt és most

Friss topikok

  • Supzoli: Sok lehetőség van ebben a rádiós projektben, várom a további infókat. barátsággal Zoli (2011.07.03. 21:16) Norbi! Norbi! és a Rádió :)

Linkblog

Új Nemzedék

2011.06.30. 06:04 pt95

 Jó reggelt kedves olvasó!

Ma megyek a Párbeszéd az Új Nemzedék Jövőjéért nevű programra Szegedre a Megyeházára.

http://www.mobilitas.hu/dariszi/hirek/7374

Lesz itt államtitkár és pályázati bemutató is. Kíváncsi vagyok. :)

Délután jönnek részletek az angyali dolgokról is.

 

u.i.: nem is értem , hogy eddig miért nem írtam Blogot, jó dolog ez. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://radiosangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr173026313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása